آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Major GUN – تفنگ سنگین یک بازی محبوب در سبک بازی های تیراندازی و اکشن از استودیوی بازیسازی byss mobile برای گوشی  ها و تبلت های اندروید است که نسخه ی جدید آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در سریع ترین زمان ممکن آن را برای شما دوستدارن بازی های Shooter معرفی نماییم! داستان بازی از این قرار است که تروریست ها سرزمین شما را تسخیر کرده اند و شما باید با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مناطق را از وجود آنان پاک سازید. طبق سخنان سازنده شما با یک بازی مواجه هستید که بر خلاف بازی های دیگر دارای داستان و گیم پلی خسته کننده نیست و بدون شک تجربه بهترین بازی شوتر آرکید را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان به ارمغان  خواهد آورد.دانلود Major GUN - بازی شوتر فوق العاده اندروید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Major GUN اندروید :

  • در اختیار قرار دادن 13 سلاح مختلف با امکان ارتقا
  • انواع مختلف دشمنان زره پوش، توپچی و غیره
  • دو نوع مختلف کنترلر برای بازی کردن : SWIPE & GYRO
  • انواع ماموریت های مختلف برای پیش بردن توسط شما
  • امکان بازی به صورت انلاین با سیستم رتبه بندی دقیق
  • شرکت در چالش های روزانه برای دریافت سلاح های جدید
  • دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه گیم پلی اعتیاداور

بازی Major GUN هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که ما در فارسروید ان را معرفی و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم که ساعت ها شما را سرگرم سازید ؛ بازی تا به این لحظه بیش از 55 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود!

تغییرات نسخه ی v3.8.4:

رفع باگ ها و مشکلات بازی + بهینه سازی های مختلف .

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی