آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Island Village – جزیره گرمسیری بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک و مدیریتی از استودیوی Game Garden برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از پانصد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و نکته جالب اینجاست که ما امروز برای اولین بار در ایران این بازی معروف و محبوب را معرفی کرده ایم! در دل  اقیانوس های پهناور استرالیا و در یک یک جنگل گرمسیری زندگی می کنید، مدیرت این جنگل را به عهده خواهید گرفت ؛ شما برای زنده ماندن و ساخت یک شهر بزرگ نیاز به ساخت ساختمان های گوناگون دارید که بتوانید ادامه ی حیات داشته باشید، می بایست در جنگل بیابید و زمین هایی که مخصوص کشاورزی هستند را پیدا کنید و در آنجا به کشت بپردازید و غلات مورد نیازتان را بدست آورید ؛ باید یک جزیره ی زیبا و توریستی بسازید که آرزوی هر مسافری باشد و آن ها را ترغیب کند که به اینجا سفر کند! شخصیت های مردم این شهر همگی گربه های زیبایی هستند که هر کدام یک از آن ها برای کاری یا اداره ی اموری ساخته شده است که می بایست آنها را مشغول به کار کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک و مدیریتی اندروید هستید که بتواند برای ساعت ها شما را به گوشی میخکوب کند Island Village می تواند بهترین گزینه باشد.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Island Village اندروید :

  • ساخت روستای اختصاصی خود در جزیره بهشتی
  • یافتن تمامی گربه های گم شده در حادثه شکسته شدن کشتی
  • تبدیل این جزیره به تمدنی شکوفا با تبدیل انواع آیتم ها
  • اهلی کردن حیوانات عجیب و غرب و دوست داشتنی
  • پرده برداشتن از رازهای اسرارآمیز این جزیره زیبا
  • کاوش سرزمین های ناشناخته و پیدا کردن دوستان جدید
  • گرافیک اچ دی و رنگارنگ با صداگذاری هیجان اور

بازی Island Village هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه  مود و دیتا حضور شما دوستداران بازیهای استراتژیک معرفی کرده ایم که قادر هستید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود بازی با لینک مستقیم نمایید و برای ساعت ها مشغول شوید ..

تغییرات نسخه ی v1.1.4 :

* ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .

 

Island Village Android Games

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.gamegarden.iv را در مسیر Android / obb قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی