آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Shadow Fight 3 – شادو فایت 3 نسخه سوم از بازی فوق العاده زیبا، محبوب و بی نظیر مبارزه سایه از استودیوی بازی سازی مطرح Nekki برای دستگاه های اندروید است که مثل همیشه تصمیم گرفتیه ام جدیدترین و آخرین نسخه اش را برای اولین بار در ایرانحضور شما علاقه مندان به بازیهای اکشن و شما دوستانی که منتظر انتشار این بازی کم نظیر بودید معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! با نصب Shadow Fight 3 برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ عصر جدیدی از مبارزه افسانه ای را تجربه خواهید کرد! در Shadow Fight 2 شما به مبارزه با حریفانی قدر می پرداختید که به صورت سایه بودند اما در Shadow Fight 3 آن سایه ها تبدیل به جنگنده ای خوش هیکل و زیبا شده اند! جنگنده خود را انتخاب کرده و وارد مبارزه هایی نفس گیر شوید و یکی از متفاوت ترین بازیهای اندرویدی را تجربه کنید! بازی نسبت به حجم کمش عالی طراحی شده و از زیباترین و خوش ساخت ترین بازیهای اندروید است ؛ بازی توسط ما برروی سه گوشی مختلف تست شد و خوشبختانه روی همه ان ها بدون مشکل اجرا گردید و پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه ان را از دست ندهید! اگر از دوستداران بازیهای اکشن باشید بدون شک بازی خارق العاده Shadow Fight 3 نظرتان را جللب خواهد نمود!

 

Shadow Fight 3 Android

 

بازی Shadow Fight 3 از بهترین بازیهای سال 2017 اندروید خواهد بود و از ویژگی هایش می توان به مواردی چون مبارزه و نبرد در انواع مکان های متنوع و مختلف، امکان نابود کردن دشمنان پیش رو با کنترل های لمسی و بصری، سفر به مکان های مختلف از جهان برای مبارزه با قهرمانان، دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی و مهیج، امکان سفارشی سازی جنگنده خود با شمشیرهای متنوع، لباس ها و زره ها و قدرت های جادویی و گیم پلی اعتیاد اورش اشاره کرد! هم اکنون شما قادر هستید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل ان را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت فارسروید برای دیوایس اندرویدی تان دانلود کنید و ساعت ها مشغول شوید!

تغییرات نسخه ی v1.7.1:

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .

تغییرات نسخه ی v1.7.0 :

* آپدیت بزرگ 2 دی همزمان با انتشار و برای اولین بار در سطح اینترنت [اختصاصی]
* همانطور که منتظر بودید، فصل 3 به بازی اضافه شده است
* هم اکنون می توانید به دو صورت آفلاین و انلاین از بازی شادو فایت 3 لذت ببرید
* اضافه شدن بیش از دوازده ماموریت اصلی جدید با پیچ و تاب حماسی
* اضافه شدن 50 ماموریت جدید
* اضافه شدن 12 + مجموعه تجهیزات جدید
* اضافه شدن مکان های جدید
* ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع ده ها مشکل مختلف بازی

 

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.nekki.shadowfight3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

جعبه دانلود

نظرات  (۲)

افلاین هم هست؟؟؟

بازی افلاین هستش؟ 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی