آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Calm Waters – آب های آرام بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری از استودیوی بازی سازی Tayanna Studios برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 3.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای ماجراجویی معرفی کنیم و برای بار دیگر شما رابه وجد بیاوریم! داستان کلی بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “همسر تایلر فوت شده است ؛ مدتی بعد او تصمیم می گیرد که برای تعطیلات به خارج از کشور برود! او به شهری ساحلی و آرام، جایی که توریست های بسیاری برا گشت گذار می آیند سفر می کند! در این شهر کوچک همه یکدیگر را می شناسند ؛ در طی گشت و گذار ها او متوجه می شود که افرادی از تور یکی پس از دیگری در حال ناپدید شدن هستند و همه نشانه ها به سمت جزیره ای مرموز است! او تصمیم می گیرد با یک روزنامه نگار محلی به نام میشل که درباره ی این موضوع تحقیق کرده است تیمی برای جستجو تشکیل دهد و به اصل قضیه پی ببرد! به راستی چه چیز مرموزی در رابطه با این جزیره است!؟ چه اتفاقی برای افراد گم شده افتاد است!؟ و نشانه های خون به سمت جزیره برای چیست!؟ به همراه تیم خود به دنبال سر نخ های جدید باشید و اطراف را به دقت تحت نظر داشته باشید. کوچک ترین چیز ها را بررسی کنید و به دنبال کنجکاوی خود بروید!” بله در این بازی ماجراجویی جدیدی را  آغاز می کنید و ساعت ها مشغول هستید!

 

Calm Waters Android Games

 کانال ما

بازی Calm Waters هیچ فروشی نداشته و با دانلود ان از فارسروید از اولین کاربران جهانی خواهید بود که آن را تجربه می کنید! از  ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون صدا پیشگی هنرمندان معروف بازی، طراحی دو بعدی با گرافیک فول اچ دی با وضوع ۱۰۸۰، حضور شخصیت های جذاب، اهنگ های متن جذاب و به موقع و هماهنگ با بازی، داستانی پیچیده و رمز آلود و به طور کلی ساخت فوق العاده اش اشاره کرد! شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و نسخه خریداری شده و کامل بازی را به همرا دیتا از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.0.4 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.tayannastudios.calmwaters را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!

 کانال ما

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی