آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Gangstar Vegas بازی فوق العاده زیبا و هیجان آور گنگستر وگاس از استودیوی بازیسازی Gameloft برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه +50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز عالی 4.4 از 5.00 را از آن خود نماید ! اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود . در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید ! بازی گانگستر وگاس  قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا ، نقشه ای بسیار وسیع تر از نسخه ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است. بازی Gangstar Vegas بیش از 800 ماموریت چالش  برانگیز را شامل می شود و گرافیک و کیفیت بالای آن تحسین برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین های اخرین سیستم لاس وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید !

دانلود Gangstar Vegas - بازی گانگستر وگاس اندروید + دیتا

 کانال ما

برخی از ویژگی های بازی Gangstar Vegas اندروید :

  • دسترسی به انواع سلاح های قدرتمند
  • امکان سوار شدن برروی انواع کامیون، اتومبیل های مختلف و جت های جنگنده
  • ارتقا مهارت ها و سفارشی کردن ظاهر خود
  • لذت بردن از موسیقی متن شگفت انگیز
  • دارا بودن بیش از هشتاد ماموریت مختلف
  • ساخت یک تیم گانگستر برای برنده در جنگ های مافیایی

توجه داشته باشید که بازی Gangstar Vegas هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است و فارسروید آن را در اختیار شما  قرار میدهد و امیدواریم که مورد استقبال شما کاربران قرار بگیرد. نسخه جدید این بازی را بصورت تست شده و سالم در اختیارتان قرار می دهیم… بازی تا به این لحظه +50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود .

تغییرات نسخه ی v3.1.0r :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + رفع باگ ها و بهنیه سازی های مختلف

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Gangstar Vegas :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.gameloft.android.ANMP.GloftGGHM را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید…

 

 کانال ما

آموزش حل مشکل لایسنس در اجرای بازی : (در صورت مواجه شدن)

ابتدا به Setting گوشی رفته و کش دو برنامه Google play service و Google play storeرو پاک کنید ؛ (clear cache بزنید) سپس فیلت-رشکن خود را فعال کنید. مارکت گوگل را اجرا کرده و بازی فوق را سرچ کنید و روی دانلود کلیک کنید تا چند کیلوبایت دانلود شود! بعد از این کار دانلود را متوقف و از فایل نصبی و دیتای اینجا استفاده کنید و بازی را بدون لایسنس بازی کنید!

جعبه دانلود


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی