آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Highway Getaway: Chase TV بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی بی نظیر در سبک بازیهای ماشین سواری و اتومبیلرانی از Vivid Games S.A برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و توانسته در مدت زمان محدود بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شود و با استقبال بی نظیری روبرو گردد و اکنون برای اولین بار در ایران قصد  معرفی ان را داریم. همانطور که از اسم بازی نیز مشخص است ، در این بازی شما با سوار شدن بر اتواع ماشین های مدرن دنیا به لایی کشیدن در بزرگراه می پردازید و باید تمام تلاش خود را بکنید تا گرفتار پلیس نشوید! در نقش یک راننده دیوانه و فراری در بزرگراه تا می توانید پیش بروید و از دست پلیس فرار کنید، البته باید حواستان به سوخت نیز باشد و با کمک تانکرهای موجود در بزرگراه بنزین دریافت کرده و تا می توانید بتازید. بر خلاف بازیهای مشابه بازی دارای کنترلری بی نظیر است به طوری که تنها شما باید لاین عوض کنید و از برخورد به ماشین ها جلوگیری به عمل آورید! بازی نسبت به حجم کمتر از 50 مگابایتی اش عالی طراحی شده و از همان ابتدای بازی محو طراحی و صداگذاری عالی اش می شوید ؛ اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری اندروید هستید که از هر نظر بتواند نظرتان را جلب کند ما به شما Highway Getaway: Chase TVV را پیشنهاد می دهیم.

 کانال ما

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Highway Getaway: Chase TV اندروید :

  • در دسترس بودن 10 اتومبیل مختلف و مدرن برای انتخاب
  • امکان سفارشی سازی ماشین ها توسط شما و بازیکنان
  • صدها ماموریت مختلف برای مختلف برای پیش بردن توسط شما
  • انواع دستاوردهای مختلف برای بدست اوردن توسط شما
  • امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین توسط شما عزیزان
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری فوق العاده و کنترلرهای عالی

بازی Highway Getaway: Chase TV هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است که می توانید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه مود از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود نمایید، بازی توسط ما تست شده و به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا گردیده است و بهتر است اینجا هم تاکید کنیم که اندروید پیش نیاز بازی +5.0 است و برروی دستگاه های اندرویدی با اندروید کمتر از  5 نصب نمیشود.

تغییرات نسخه ی v1.0.2 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 کانال ما


جعبه دانلود


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی