آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Soccer Stars – ستاره های فوتبال یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های ورزشی و فوتبال از Miniclip.com مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان از برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی شما می توانید رقیب خودتان را از میان میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا برای تجربه ی بک بازی فوتبال رومیزی هیجان انگیز دعوت کنید! اگر دوست دارید که به عنوان یک بازیکن معروف شناخه شوید پس همین الان بازی را  دانلود، نصب و اجرا کنید و در آن توپ را با قدرت بسیار بالا و جهت مناسب هدف گرفته و به حریف خود گل بزنید! شما می توانید به روش های مختلفی به بازی کردن سرگرم شوید یکی اینکه به صورت چند نفره با دیگر بازیکنان جهانی و از طریق اینترنت به رقابت و یا در مقابل  دوست خود به مسابقه بپردازید و یا به صورت یک نفره و آفلاین به جمع آوری و سفارشی سازی تیم های مختلف مشغول شوید!

برخی از ویژگی های بازی فوتبال Soccer Stars اندروید :

  • مسابقات آنلاین در برابر میلیون ها بازیکن از سراسر جهان
  • بازی در برابر دوستان، آشنایان و یا خانواده ی خود در هر مکان
  • جمع آوری کاپ ها و تیم های مختلف برای تجربه یک بازی فوتبال عالی
  • امکان وارد کردن دوستان از شبکه های اجتماعی فیسبوک و گوگل +
  • گیم پلی ساده و سرگرم کننده به همراه یک فیزیک شگفت انگیز

بازی Soccer Stars هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما امروز در فارسروید نسخه ی جدید ان را معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد. در بازی Soccer Stars می توانید به دو صورت آفلاین و آنلاین بازی کنید و برای انلاین بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است.

تغییرات نسخه ی v3.5.0:

* اضافه شدن ویژگی های جدید شبکه اجتماعی
* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک بازی

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی