آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Island Delta – جزیره دلتا بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری از استودیوی بازی سازی مطرح Noodlecake Studios Inc برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 2.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص و جدید اندروید معرفی کنیم! در این بازی شما باید با غلبه بر دشمنان، حل پازل های مختلف و پشت سر گذاشتن تله های متعدد مراحل و ماموریت های چالش آور را یکی پس از دیگری حل کرده و یکی از زیباترین و خاص ترین بازیهای اندرویدی را تجربه کنید، کنترل شخصیت اصلی در دستان شماست و می بایست او را هدایت کنید و پازل های پیش رو را یکی پس از دیگری حل کنید و با استفاده از سلاح های ضد جاذبه بر دشمنان غلبه کنید! ماموریت های بازی در مورد کارهای نجات دهنده و روبرو شدن با دکتر اویل است و در این راه باید به انواع مکان های مختلف سفر کنید، اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای ماجراجویی و فکری اندروید هستید که علی رغم طراحی خوب دارای گیم پلی اعتیاداور، صداگذاری هیجان آور و گرافیک اچ دی باشد ما به شما بازی جدید و خاص Island Deltaa را پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Island Delta اندروید :

  • حل پازل ها و چالش های مختلف و متنوع
  • هک سیستم های امنیتی و خرابکاری در تأسیسات
  • داستان هیجان انگیز با تاب و طنز
  • شامل سه فصل منحصر به فرد با بیش از 30 سطح
  • کشف مناطق پنهان و پیدا کردن و جمع آوری پاداش ها
  • محیط های زیبا، صداگذاری فوق العاده و بدون تبلیغات

بازی Island Delta کمتر از 10 فروش داشته و هنوز امتیازی را کسب نکرده است، با دانلود و نصب ان از اولین کاربران جهانی هستید که  این بازی جدید را تجربه می کنید! شما قادر هستید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل نسخه خریداری شده و کامل بازی را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.2.2 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

Island Delta Android Games

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.noodlecake.islanddelta را در مسیر Android / obb قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی