آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Rolling Sky بازی محبوب و فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور در سبک بازیهای تخته ای و پازل از استودیوی Cheetah Games برایاندروید است که به صورت رایگان در پلی استور منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 50.000.0000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از پرمخاطب ترین های دسته بندی بازیهای Boardd گوگل پلی به شمار می رود! همانند دیگر بازی این کمپانی یعنی Piano Tiles، در Rolling Sky هم سرعت عکس العمل شما حرف اول را در پیروزی یا شکستن رکورد می زند! مکانیزم های گیم پلی بازی به عناوین سبک رانر شباهت زیادی دارد ؛ Rolling Sky از هفت مرحله گوناگون تشکیل شده که در هر مرحله باید با کنترل شیئی دایره ای شکل، آن را به خط پایان برساند ؛ برای این کار کافی است تا در قسمت پایینی صفحه لمسی، دست خود را به سمت چپ یا راست بکشید تا گوی به مسیری که می خواهید حرکت کند! یک بازی تفننی جالب که هر چقدر در آن ببازید باز هم دلتان میخواهد یک دست دیگر آن را بازی کنید! تنها کاری که باید انجام دهید آن است که با حرکت به چپ و راست به موانع برخورد نکنید و خودتان را روی مسیر نگه دارید! این بازی دارای 5 صحنه مختلف است که تنوعی بی نظیر را برایتان رقم میزند! فکر میکنید بتوانید در تمام مراحل چقدر دوام بیاورید؟!

 

Rolling Sky Android Games

 

بازی Rolling Sky هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ان را به همراه مود به  درخواست کاربران حضور شما معرفی می کنیم و مطمئنا نظر شما را جلب می کند! اگر دوست دارید بدانید ذهن و بدن شما تا چه میزان با یکدیگر هماهنگ بوده و چگونه به اتفاقات واکنش نشان می دهند، پس بازی Rolling Sky را از دست ندهید! فکر نمی کنم بازی به توضیحات اضافه دیگری نیاز داشته باشد، پیشنهاد می دهیم بدون توجه به توضیحات این بازی زیبا را تجربه کنید و بگویید به این بازی چه امتیازی می دهید!؟

تغییرات نسخه ی v1.4.0.4:

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

جعبه دانلود

کانال 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی