آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

RC Toy Cars Race بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای رسینگ و ماشین سواری از استودیوی بازیسازی Tiny Lab Productions برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اتومبیل دلخواه خود را از میان چهار ماشین کنترلی با نام های سریع السیر، ببر سبز، سوشی و کلوچه ای انتخاب کرده و در مسابقه ماشین های کنترلی شرکت کنید و به کسب امتیاز و پول بپردازید! دکمه های لمسی ساده بازی به شما امکان هدایت اسان ماشین ها را می دهند، دکمه حرکت را لمس کنید و با تمام سرعت برانید ؛ اگر میخواهید سریعتر حرکت کنید دکمه نیترو را لمس کنید! مسیر شما پر است از موانعی که باید از آن ها به سلامت عبور کنید! هر کدام از ماشین های کنترلی را که انتخاب کنید با سه ماشین دیگر باید مسابقه دهید ؛ در نهایت مقامی بین اول تا چهارم را بدست خواهید آورد! اگر احساس می کنید که می توانید برنده ی مسابقات باشید پس بازی جالب و محبوب RC Toy Cars Race را از دست ندهید!

 

RC Toy Cars Race Android

 

بازی RC Toy Cars Race هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.2 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. از ویژگی های بازی RC Toy Cars Race می توان به مواردی چون شامل بیش از 12 مسیر مختلف برای مسابقه ؛ انتخاب از میان 4 ماشین مختلف ؛ انجام حرکت های زیبا در حین مسابقه ؛ بودن طیف گسترده ای از موانع در مسیر مسابقه شما ؛ بودن ده ها ماشین کنترلی مختلف برای باز کردن و به طور کلی ساخت خوبش اشاره کرد! برای دانلود رایگان بازی با ما همراه شوید !

تغییرات نسخه ی v3.15 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .

 

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی