آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

BELPAESE: Homecoming بازی جدید، جالب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری از استودیوی بازیسازی Paolo Fazzini برای اندروید است که ساعت ها قبل با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! سبک بازی جالب و دوست داشتنی BELPAESE: Homecoming ماجراجویی و اشاره و کلیک در یک محیط دو بعدی است که در ان شما با انجام کارهای مختلف به ماجراجویی می پردازید! بازی BELPAESE: Homecoming دارای یک داستان فوق العاده زیبا در مورد سیاست است که در ان شما به هدایت کارکتر اصلی بازی می پردازید و باید با انجام کارهای مختلف داستان را پیش ببرید! بازی BELPAESE: Homecoming شامل بیش از 4 ساعت گیم پلی اعتیاداور است که در محیط های مختلف و منحصر به فرد صورت می پذیرد! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای ماجراجویی و اشاره و کلیک اید بدون شک محو داستان فوق العاده زیبا، صداگذاری هیجان اور، گیم پلی اعتیاداور و به طور کلی ساخت بازی جالب و فوق العاده زیبای BELPAESE: Homecoming خواهید شد و ارزش دانلود را دارد!

 

BELPAESE: Homecoming Android Games

 

بازی BELPAESE: Homecoming هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز کامل 5.0 از 5.0 است که ما در فارسروید اولین نسخه خریداری شده و کامل ان را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید! راستی .. همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی BELPAESE: Homecomingنیز توسط ما تست شده و به صورت افلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است!

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه برای اولین بار در ایران .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fazz.thebelpaese را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی