آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Food Court Fever: Hamburger 3 از جذاب ترین، جالب ترین و سرگرم کننده ترین بازیهای آشپزی و مدیریت رستوران از Flowmotion Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانند دیگر بازیهای آشپزی در Food Court Fever: Hamburger 3 نیز صدها مرحله ی منحصر به فرد انتظار شما را میکشند، با طیف گسترده ای از مواد غذایی که در دسترس شماست می توانید غذاهای خوشمزه بپزید و با فروش ان ها به کسب درامد بپردازید و رستوران تان را زیباتر بکنید و مواد غذایی جدیدتر بخرید! انواع غذاهای خوشمزه کشورهای مختلف را بپزید و طرفدارانش را به وجد بیاورید! طراحی فوق العاده زیبای Food Court Fever: Hamburger 3 با صداگذاری هیجان اور و گیم پلی اعتیاداورش می تواند برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان کند و اگر از علاقه مندان به بازیهای اشپزی و مدیرت رستوران هستید بدون شک مجذوب تان خواهد نمود.

 

Food Court Fever: Hamburger 3

 

بازی Food Court Fever: Hamburger 3 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز عالی 4.5 از 5.0 است و ما در فارسروید اخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید، همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی Food Court Fever: Hamburger 3 نیز توسط ما تست شده و به صورت افلاین اجرا شده است.

توجه : در نسخه مود، پول خرج کنید تا بجای کاهش، افزایش یابد .

تغییرات نسخه ی v2.4.4 :

* ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .

 

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی