آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak به فارسی “بیماری کشنده: شورش زامبی” بازی جدید و هیجان آور در سبک بازیهای اکشن و شوتر برای اندروید است که توسط استودیوی بازی سازی GameSpire Ltdd به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و به  درخواست شما کاربران عزیز قصد معرفی آن را داریم! بازی با یک داستان کلیشه ای آغاز می شود! ویروسی خطرناک و ناشناخته از طریق مختلف وارد جزیره شده و موجب حملات جهش یافتگان و زامبی ها به مقر خشکی ها گشته است! نیروهای ویژه با فرستادن سربازهای مسلح خود و تجهیزات نظامی، قصد مقابله با این ویروس گسترده و موجودات آغشته به آن را دارند! حال می بایست با قرارگیری در نقش یکی از ماموران کارکشته پلیس، وارد جزایر و اماکن مختلف شوید و به نابودسازی زامبی ها بپردازید! در هر مرحله باید با وجود زاویه دید ایزومتریک (بالا به پایین) به دل محیط بزنید و قلع و قمع کردن جهش یافتگان را در راس وظایف قرار دهید! زامبی ها از اطراف و در دسته های کوچک و بزرگ به سوی‌ شما یورش می برند و باید با توجه به در اختیار داشتن اسلحه گرم سمت‌شان تیراندازی کنید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و شوتر اندروید باشید بدون شک  DEAD PLAGUE: Zombie Outbreakk نظرتان را جلب خواهد نمود!

 کانال ما

DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak

 کانال ما

در بازی DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak از طرفی باید حواستان به نوار سلامتی و کمبود گلوله ها باشد و از سوی دیگر در زمانی مناسب به مقصد نهایی مرحله برسید، تعداد زامبی های مشخص‌ شده را از بین ببرید و آیتم های موجود را هم جمع آوری کنید! بازی شما در محیط های گوناگون اتفاق می افتد و فقط به اطراف خشکی های جزیره ختم نمی شود ؛ تغییرات آب و هوایی نیز جزو طراحی هوشمندانه تیم سازنده محسوب می شود و به چالش های موجود می افزاید! بر خلاف برخی آثار منتشر شده در این سبک، هوش مصنوعی دشمنان بازی Dead Plague: Zombie Outbreak طراحی پیشرفته ای دارند و زامبی های معمولی یا حتی بزرگ جثه، احمق نیستند و بدون شوخی و همراه با خشونت زیادی به سمت تان حمله ور خواهند شد و حتی خیلی اوقات مفهوم فرار را تبدیل به جبر می سازند! با پیشروی در بازی و رسیدن به بخش های جدیدتر، روند مراحل به نوعی تلفیقی می شود و علاوه‌ بر حرکت کردن داخل محیط به  منظور تاسیس حمام خون می‌بایست در بخش هایی گوناگون، از مقر نظامی تان دفاع کنید و مانع تخریب سنگرهای تدافعی توسط زامبی ها شوید که در نوع خود بسیار جذاب هستند و از تکراری شدن گیم پلی جلوگیری می کنند! ب هطور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن باشید بازی معرفی شده با دارا بودن گرافیک اچ دی، گیم پلی اعتیاداور، کنترلهای لمسی عالی و صداگذاری فوق العاده بهترین گزینه برای انتخاب است و ارزش دانلود را دارد! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را به همراه مود از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v0.9.2 :

* تغییراتی برای این نسخه در گوگل پلی ذکر نشده است .

 کانال ما
جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی