آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Last Day on Earth: Survival به فارسی “بقا در آخرین روز زمین” بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Kefir برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و در مدت زمان کم بیش از پانصد هزار بار توسط کاربران  اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! در فضای دنیای آخرالزمان که پر از خطرها و تهدید هاست تفحص و جستجو کنید ؛ گروهی از بازماندگان را کنترل کنید و محل زندگی و زیستگاه خود را گسترش دهید و آن ها را مستحکم نمایید! با دوستان خود یک گروه بسازید و تلاش کنید زنده بمانید! هنگامی که پایگاه خود را ساختید آزادی مطلق را تجربه کنید! در مورد تکنولوژی های جدید تحقیق کنید، اسلحه های خود را به روزرسانی کنید و در جنگ های مختلف شرکت کنید تا بتوانید بر روی منابع کنترل داشته باشید! به هر طریقی تلاش کنید که زنده بمانید! پایگاه خود را در حالت آزادی مطلق و نیز با استفاده از آیتم های مختلف بسازید، یک پوشش محافظ برای سفر به قسمت های مختلف این دنیا برای خود ایجاد کنید، منابع مخنلف را برای خود جمع کنید و یا به محل زندگی و زیستگاه دیگر بازیکنان حمله نمایید و یکی از زیباترین بازیهای اکشن اندروید را تجربه کنید!

 کانال ما

Last Day on Earth: Survival

 

بازی Last Day on Earth: Survival هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین  نسخه ان را به همراه مود حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کرده ایم! در این بازی شما کنترل شخصیت اصلی را بر عهده می گیرید و با دکمه های لمسی موجود در صفحه نمایش می توانید اقدام به حرکت کنید و با اشیاء موجود تعامل برقرار نمایید! طیف گسترده ای از دشمنان نیز وجود دارند که با سلاح ها و مشت های خود می توانید ان ها را یکی پس از دیگری از پای دراورید و ساعت ها مشغول باشید! از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون بهبود مهارت های خود با بدست اوردن سلاح ها و ابزارهای مختلف، ساخت یک پایگاه قوی برای حفاظت از خود و منابع تان، مبارزه با طیف گسترده ای از دشمنان و زامبی ها، کشف سرزمین های جدید، پیوستن به قبال برای افزایش هیجان، برقراری ارتباط با دیگر بازیکنان با سیستم چت اختصاصی و طراحی عالی با گیم پلی اعتیااورش اشاره کرد! شما می توانید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید.

توجه : بازی Last Day on Earth: Survival آنلاین است.

تغییرات نسخه ی v1.3 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 کانال ما

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی