آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Asphalt Xtreme: Rally Racing جدیدترین بازی کمپانی معروف و پرآوازه گیملافت (Gameloft) تحت عنوان “آسفالت اکسترم” در سبک ماشین سواری برای اندروید است که همین دو دقیقه پیش شاهد عرضه شدن ان در پلی استور بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای گیملافت و آسفالت معرفی کنیم و لینک دانلود ان را در اختیار شما  کاربران همیشگی قرار دهیم! بر خلاف نسخه های پیشین بازی آسفالت که همگی در خیابان و سطح شهر بودند، این بار با حال و هوایی آف رو مواجه هستیم، 35 ماشین آفرود از SUV گرفته تا باگی ها و ماشین های رالی در اختیار شما قرار داده شده است و زمین های مسابقه نیز از بیابان گبی تا تایلند و مصر راه شامل میشود! گیملافت به خوبی توانسته تنوعی کم نظیر را برای کاربرانش رقم بزند، ماشین سواری ان هم در بیابان ها و کوه های مختلف بدون شک تجربه ای تکرار نشدنی از بازیهای رسینگ را برایتان به ارمغان می آورد! آسفالت اکسترم تمرکزی عجیب بر روی مسابقات آفرود دارد، اصلا آمده تا در بیابان ها و دشوارترین مناطق ممکن، هیجان را به شما القا دهد! به طور کلی Asphalt Xtreme یک ترکیب از رالی اتومبیل ها، کامیون های هیولا و مسابقه از طریق مکان های مختلف با مشکلات و موانع متنوع می باشد و دارای قابلیت استفاده از انواع حالت های مختلف برای هدایت و کنترل اتومبیل هاست!

 

Asphalt Xtreme Android Games

 کانال ما

نکات مهم بازی :انتشار بازی Asphalt Xtreme به دقیقه نکشیده است که ما در فارسروید طبق معمول و همانند دیگر بازیهای جدید ان را همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران برای دانلود قرار داده ایم! از ویژگیهای بازی می توان به مواردی چون 355 ماشین هیولا از ماشین های رالی تا باگی ها، حضور ماشین های مختلف از برندهای معروف اعم از بنز، دوج، شورلت، فورد و غیره، امکان بازی به صورت چند نفره انلاین تا 8 نفر، مسابقه در انواع مکان های عجیب و غریب از سراسر جهان اعم از یخچال های طبیعی سوالبارد، تپه های دره نیل، جنگل های سرسبز پوکت در تایلند و کارخانه های صنعتی تولید فولاد دیترویت، امکان سفارشی سازی ماشین خود با آیتم های مختلف، 5 حالت مختلف بازی با چالش های مختلف، استفاده از نیترو برای افزایش سرعت و قدرت ماشین، گرافیک اچ دی با صحنه های خیره کننده اش اشاره کرد! شما می توانید اولین نسخه بازی را از سرورهای پرسرعت فارسروید برای دستگاه اندرویدیتان دانلود کنید و یکی از بهترین بازیهای ماشین سواری اندروید را تجربه نمایید!

 بازی Asphalt Xtreme آنلاین است .

تغییرات نسخه ی v1.4.2b :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Asphalt Xtreme Android Games :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.gameloft.android.ANMP.GloftMOHM را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 کانال ما

آموزش حل مشکل لایسنس در اجرای بازی Asphalt Xtreme : (در صورت مواجه شدن)

ابتدا به Setting گوشی رفته و کش دو برنامه Google play service و Google play storeرو پاک کنید ؛ (clear cache بزنید) سپس فیلت-رشکن خود را فعال کنید. مارکت گوگل را اجرا کرده و بازی فوق را سرچ کنید و روی دانلود کلیک کنید تا چند کیلوبایت دانلود شود! بعد از این کار دانلود را متوقف و از فایل نصبی و دیتای اینجا استفاده کنید و بازی را بدون لایسنس بازی کنید!


جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی