آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Hill Climb Racing 2 نسخه دوم از بازی محبوب، سرگرم کننده و بسیار زیبای مسابقات صعود تپه از استودیوی Fingersoft برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در پلی استور عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای رسینگ معرفی کنیم! این بازی همانند نسخه قبل خود، بر اساس قوانین فیزیک و نیوتون  ساخته شده است و در آن شما می بایست اتومبیل ها و موتورسیکلت ها را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و در بازی کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد! اگر دوست دارید با بیل نیوتن همراه شوید و یک بازی معتادکننده را در اندرویدفون خود تجربه کنید بدون شک Hill Climb Racing 2 نظرتان را جلب خواهد نمود!بازی نسبت به نسخه قبل پیشرفت واقعا چشمگیری داشته است که از آن ها می توان به ماشین ها و موتورهای جدید، آیتمهای جدید سفارشی سازی، گرافیک بهتر و صداگذاری هیجان انگیزتر ترش اشاره کرد! در بازی Hill Climb Racing 22 شما می توانید با کنترل ماشین ها و موتورها سکه های موجود در طول مسیر را جمع آوری کرده و به کمک آن، ماشین خود را ارتقا دهید و هیجان را دو چندان کنید!

 

Hill Climb Racing 2 Games

 

بازی Hill Climb Racing 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است که در کمتر از چند ساعت حدود 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است که هم اکنون ما در فارسروید ان را به همراه نسخه مود حضور شما کاربران همیشگی  معرفی می کنیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد! از ویژگیهای بازی نیز می توان به مواردی چون ده ها موتور و ماشین برای سوار شدن، امکان ارتقای وسایل نقلیه بازی با جمع آوری بلیط ها و سکه ها، شامل ده ها مرحله چالش برانگیز، انواع مسیرهای مختلف برای رانندگی، گرافیک اچ دی و امکان بازی با دوستان به صورت چند نفره اشاره کرد! برای مشاهده تریلر و تصاویری از بازی + دانلود رایگان با ما همراه شوید!

تغییرات نسخه ی v1.5.1:

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی