آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

FIFA Mobile Soccer بازی جدید و فوق العاده زیبای فوتبال 2017 از استودیوی معروف ELECTRONIC ARTS (EA GAMES) برای دستگاه های اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و باز هم مثل همیشه تصمیم بر این شد تا برای اولین بار در ایران و همزمان با انتشار ان را پس از تست ، حضور شما دوستداران بازی های فوتبال معرفی کنیم! در این بازی که حجمی کمتر از 100 مگابایت دارد شما به عنوان یک فرد می بایست به ساخت و مدیریت تیم اختصاصی خود بپردازید و با کارهای مختلف نظیر نشان دادن تاکتیک های مختلف، حمایت از تماشاگران و … ساعت ها خود را سرگرم سازید! بیش از 30 لیگ، 650 تیم واقعی، و 17،000 بازیکنان واقعی در این بازی حضور دارند که تجربه یکی از بهترین بازی های فوتبال را برایتان به ارمغان بیاورند! بر خلاف نسخه های اخیر بازی های فیفا این بار FIFA Mobile Soccer با حجمی معادل 59 مگابایت و بدون نیاز به دیتا عرضه شده و با نصب ان برروی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان می توانید در لیگ های مختلف شرکت کنید و به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین تیم جهان انتخاب شوید!

 

دانلود FIFA Mobile Soccer - بازی فوتبال "فیفا موبایل" اندروید !

 

بازی FIFA Mobile Soccer شامل انواع حالت های مختلف بازی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند، به طوری که می  توانید با زدن پنالتی مهارت خود را زیاد کنید و یا در مسابقات مختلف شرکت کنید و یکی از زیباترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید! بازی علی رغم حجمش کمش به صورت عالی و گرافیکی طراحی شده و در تست ما بدون هیچ مشکلی و تنها با یک اتصال اینترنت اجرا شده است! در ابتدای بازی یک فیلد وجود دارد که باید یک دقیقه ای صبر کنید تا پر شود و وارد محیط بازی شوید ؛ بازی همانند فیفا 15 و 16 به اینترنت نیاز دارد و بدون اینترنت بازی اجرا نمی شود! شما می توانید تصاویری از بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی از سرورهای پرسرعت فارسروید نمایید.

تغییرات نسخه ی v5.1.1:

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .


جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی