آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Cracked Mind: 3D Horror Full به فارسی “ذهن ترک خورده: ترسناک سه بعدی” بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی برای اندروید است که ساعت ها قبل با قیمت 2.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای ماجراجویی، فکری، پازل و ترسناک اندروید معرفی کنیم! به صورت  کاملا اتفاقی خود را در مکانی بسته می یابید، داستان کلی بازی در مورد زندانی شدن شما در یک اتاق نیست، بلکه داستانی بزرگ پشت این قضیه خوابیده است که شما می بایست با حل پازل ها و معماهای مختلف و شروع یک ماجراجویی هیجان آور به حقیقت اصلی پی ببرید و علاوه بر پی بردن به اینکه چگونه و چرا در این مکان قرار گرفته اید می بایست تلاش کنید تا بتوانید از اینجا به بیرون فرار کنید! در بازی با طیف گستره ای از پازل ها و معماها روبرو می شوید که برای حل آن ها ممکن است چند دقیقه ای درگیر شوید، اگر از علاقه مندان به بازیهای ترسناک و ماجراجویی اندروید هستید بدون شک Cracked Mind: 3D Horror Full با طراحی فوق العاده، صداگذاری هیجان آور و کنترلرهای قابل قبول در کنار گیم پلی اعتیاداور تجربه ای متفاوت از بازیهای ترسناک را برایتان به ارمغان می آورد!

 

Cracked Mind: 3D Horror Full Android Games

 

بازی Cracked Mind: 3D Horror Full چند ساعتی است در پلی استور منتشر شده و هنوز هیچ فروشی نداشته است و با دانلود و نصب ان از فارسروید از اولین کاربران جهانی هستید که ان را تجربه می کنید! از ویژگی های بازی که توسط سازنده ذکر شده است می توان به مواردی چون دارا بودن گرافیک اچ کیو (HQQ)، شامل بودن پازل ها و معماهای چالش آور، ماجراجویی در خانه خالی از سکنه و شبح وار، صداگذاری هیجان اور با پخش موسیقی های ترسناک، کنترلرهای دستی عالی و ساخت عالی اش اشاره کرد! شما قادر هستید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسخه خریداری شده و کامل بازی را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت سایت دانلود نمایید، در آخر بهتر است این مورد نیز ذکر شود که بازی توسط ما تست شده و به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Cracked Mind: 3D Horror Full :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن ر از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.arpaplus.cracked.mind.horror3d.pro در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی