آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Epic War TD 2 مخفف Epic War Tower Defense یک بازی استراتژیک بسیار زیبا از استودیوی بازیسازی AMT Games برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه گردیده و توانسته با استقبال خوبی روبرو شود به طوری که تا به این لحظه حدود 500 هزار خرید داشته است و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و نسخه جدید ان را در اسرع وقت حضور شما دوستداران بازی های برج دفاعی و استراتژیک معرفی کنیم! در این بازی شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف باید با کمک سلاح ها و برج های دفاعی مستحکم در مقابل طیف عظیمی از دشمنان مختلف بایستید و ان ها را با سرعتی بالا نابود سازید و نگذارید که از مسیرهای مشخص عبور کنند و وارد منطقه شما شوند! 9 ابزار دفاعی مختلف برای استفاده وجود دارد که شما می توانید ان ها را در مکان دلخواه قرار دهید و با ان ها دشمنان را سر به نیست کنید! اگر به بازی های دفاعی اندروید علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین و جدیدترین های این سبک با +100 ساعت گیم پلی را تجربه کنید به هیچ وجه Epic War TD 2 را از دست ندهید! بازی نسبت به حجمش عالی طراحی شده است و به دوستداران بازیهای استراتژیک پیشنهاد داده میشود .

دانلود Epic War TD 2 - بازی جنگ حماسی اندروید + دیتا

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Epic War TD 2 اندروید :

  • 9 برج دفاعی مستحکم و قوی برای استفاده
  • 4 مگا برج برای قرار دادن در مکان های دلخواه
  • 44 نوع از دشمنان مختلف با قدرت های منحصربفرد
  • بیش از 50 ماموریت بسیار چالش برانگیز
  • گرافیک اچ دی به همراه +100 ساعت گیم پلی

بازی Epic War TD 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 می باشد که ما در فارسروید برای اولین بار نسخه ی دوم بازی  را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما کاربران قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دانلود کنید ؛ در ضمن تریلر و تصاویری نیز برای شما قرار داده شده است که می توانید ابتدا ان ها را مشاهده کرده و در صورت تمایل سپس اقدام به دانلود نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.04.4:

* رفع مشکلات مختلف بازی + بهینه سازیهای مختلف .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Epic War TD 2 :

– ابتدا یکی از فایل های نصبی را دانلود و نصب کنید.

– سپس یکی از فایل های دیتا را دریافت و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.amtgames.ewtd2 را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.


جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی