آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

The Trail بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی منحصر به فرد و گیم پلی اعتیاداور در سبک بازیهای شبیه سازی از Kongregate برایاندروید است که ساعت ها پیش در پلی استور عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما کاربران دوستدار بازیهای جدید و خاص معرفی کنیم! بازی The Trail بیش از 22 سال کار برده تا ساخته شود و شما را به یک ماجراجویی هیجان انگیز می‌برد! در حالی که در مناطق متنوع قدم می زنید، از مناظر و محیط های زیبا لذت ببرید! بازی به شکلی طراحی شده که می توان با یک انگشت آن را کنترل کرد و در نتیجه The Trail برای همه مناسب است! همچنین در این بازی امکان ساخت و ساز و خرید و فروش آیتم‌ها هم وجود دارد و از این طریق می توان در بازی کسب درآمد کرد، به علاوه برخی المان های چندنفره هم در بازی وجود دارند که از آن جمله می توان به امکان پیوستن به شهر‌های اداره شده توسط گیمر‌ها و تلاش برای رونق بخشیدن به آنها اشاره کرد! اگر از علاقه مندان بازیهای مدیریتی اندروید هستید بدون شک The Trail با طراحی خاص اش نظر شما را جلب می کند!

 

the-trail-cover

 کانال ما

بازی The Trail در زمان کم بیش از 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب  کند! از ویژگیهای بازی می توان به مواردی چون سفر به مناظر و محیط های بسیار زیبا و دل انگیز، گیم پلی اعتیاداور و آرامش بخش، پخش موسیقی های واقعا زیبا و دلربا، سفر به دنیای جدید برای کسب ثروت، یاد گرفتن هنرهای صنعتی و تجارت، ساختن یک جامعه و طراحی فوق العاده اش اشاره کرد! بازی توسط ما برروی دستگاه اندرویدی LG G3 با اندروید 5 تست شده و به صورت کاملا آفلاین اجرا شده است و شما می توانید ان را به همراه مود و دیتا از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی V7478 :

*بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات مختلف بازی

 

 

 کانال ما

دستورالعمل نصب و اجرای بازی The Trail Android Games :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.kongregate.mobile.thetrail.google را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 کانال ما

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی