آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Sonya The Great Adventure Full به فارسی “ماجراجویی بزرگ سونیا” بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای فکری و ماجرایی از Special Games LLP برای اندروید است که در دو نسخه رایگان و پولی در گوگل پلی منتشر شده است به طوری که در نسخه  معمولی تنها قسمتی از بازی در دسترس هست و اما در نسخه پولی کل بازی در اختیار کاربر می باشد و بدون نیاز به پرداخت می توانید به تمام محتوا دسترسی داشته باشید که نسخه پولی ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار منتشر شد (تخفیف 30 درصدی) و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما علاقه مندان به بازیهای فکری و Adventure اندروید معرفی کنیم و شما را به وجد بیاوریم! داستان بازی حول دو شخصیت سونیا و لیلی می چرخد که در صبحِ یک روز آرام به طرزی وحشیانه خانه آن ها مورد تهاجم قرار می گیرید و به دلیلی زیبایی بیش از حد لیلی، دزد ناشناس لیلی را می دزد و سونیا در خانه محبوس می شود! حالا شما باید به سونیا کمک کنید تا با حل پازل ها از این خانه به بیرون برود و به دنبال خواهرش لیلی بگردد! او بدون کمک شما قادر به پیدا کردن خواهرش نیست و اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و اشیاء پنهان هستید به هیچ وجه Sonya The Great Adventure Full را از دست ندهید و با سونیا همراه شوید و برای پیدا کردن لیلی تلاش کنید!

Sonya The Great Adventure Full Android Games

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Sonya The Great Adventure Full اندروید :

  • ماجراجویی در 100 مکان فوق العاده زیبا
  • شامل بیش از 20 بازی کوچک و چالش آور
  • ترکیبی از سطوح اشیاء پنهان با صحنه های شی پراکنده
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان آور
  • بهینه سازی برای تبلت ها و گوشی های اندرویدی

بازی Sonya The Great Adventure Full تا به این لحظه که در حال معرفی این پست هستیم هیچ فروشی نداشته و با دانلود ان از  اولین کاربران جهانی هستید که نسخه کامل و فول ان را برروی دیوایس اندرویدی تان تجربه می کنید! نسخه پیش رو از بازی، نسخه کامل و خریداری شده است که تمام محتوا را شامل می شود و امروز در فارسروید ان را به همراه دیتا حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم و با  لینک مستقیم می توانید اقدام به دانلود آن بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.1 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.specialbit.sonya.full را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی