آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Castle Creeps TD بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی Outplay Entertainment خالق بازی Alien Creeps TD برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و تا به این لحظه بیش از پانصد هزار بار توسط کاربران  اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب ترین بازیهای دسته بندی استراتژی به شمار می رود! در این بازی سازماندهی و هدایت طیف گسترده از قهرمانان بر عهده شما قرار داده می شود تا با کنترل ان ها به سمت دشمنان اعم از اورک ها، گوبلین ها، وارلرد ها و… بتازید و آن ها را از بین ببرید، در این میان با قدرتمند سازی دیوار دفاعی باید از سرزمین خود در مقابل دشمنان محافظت کنید! برای تقویت دفاع خود، قهرمانانی قدرتمند را استخدام کنید و با اموزش آن ها به شکلی صحیح، برای نبرد با دشمنان آمادشان کنید، در حالی که ساختمان هایی که ساخته اید را ارتقا می دهید، سکه دریافت خواهید کرد و می توانید از آنها، در موارد مختلف استفاده کنید و قدرت سرزمین خود را بیش از پیش گردانید! بر خلاف بازیهای استراتژی مشابه، بازی Castle Creeps TD به صورت آفلاین صورت می پذیرد و برای باز به اتصال اینترنت مداوم نیاز ندارید ؛ اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک و برج دفاعی اندروید هستید بدون شک Castle Creeps TD نظرتان را جلب می کند!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Castle Creeps TD اندروید :

  • طیف گسترده ای از قهرمانان برای باز کردن توسط شما و بازیکنان
  • مبارزه با طیف گسترده ای از دشمنان از جمله اورک ها و وارلردها
  • کنترل کامل برروی برج های دفاعی با ارتقا، تعمیر و دیگر موارد
  • به روزرسانی منظم و ماهانه با اضافه شدن محتوای جدید
  • امکان دعوت از دوستان فیسبوکی و به اشتراک گذاری قدرت های جادویی
  • گرافیک اچ دی، طراحی خوب و بدون نیاز به اتصال اینترنت و دیتا

بازی Castle Creeps TD با اسقبال خوبی در گوگل پلی روبرو شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند! ما امروز درفارسروید به درخواست شما کاربران عزیز و همیشگی نسخه معمولی و مود جدیدترین ورژن بازی را در اختیار شما قرار داده ایم که قادر  هستید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان و با لینک مستقیم اقدام به دانلود ان از سرورهای پرسرعت سایت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.10.1:

* اضافه شدن قسمت 17 با 4 ماموریت جدید
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی