آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

باما بهترین باشید

آپ استور

Grand Shooter: 3D Gun Game بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و تیراندازی از استودیوی بازی سازی Sanca Ventures برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به امروز بیش از 5000 هزار بار توسط کاربران اندرویدی  سراسر جهان دریافت شده و توانسته با استقبال خوبی روبرو شود! در این بازی طیف گسترده ای از سلاح های مختلف اعم از مسلسل، کلت و … در اختیار شما قرار داده می شود تا با کمک آن ها به سمت دشمنان پیش رو شلیک کنید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و با هدف نجات شریک خود ساعت ها مشغول شوید! این بازی به صورت اول شخص طراحی شده است و در آن شما قادر هستید به جهات مختلف حرکت کنید و با شلیک های سریع و حرفه ای به سمت دشمنان آن ها را سرنگون کنید! بازی با الهام از بازیهای ده 90 میلادی ساخته شده و در آن شما به مکان های مختلفی برای ماجراجویی سفر می کنید که هدف اصلی از بین بردن دشمنان پیش رو و نجات شریکتان است! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن، شوتر و تیراندازی اندروید هستید که علی رغم طراحی خوب دارای حجمی کمتر از 100 مگابایت باشد بدون شک Grand Shooter: 3D Gun Gamee گزینه خوبی برای انتخاب است.

برخی از ویژگی های بازی اکشن و شوتر Grand Shooter: 3D Gun Game اندروید :

  • شامل ده ها ماموریت چالش برانگیز و مختلف
  • گرافیک سه بعدی، واقع گرایانه و اچ دی
  • دارا بودن یک داستان زیبا با روایت همه جانبه
  • دارا بودن  بهترین گیم پلی در سبک شوتر
  • سازگاری با گوشی ها و تبلت های اندرویدی
  • طراحی خوب با صداگذاری هیجان آور

بازی Grand Shooter: 3D Gun Game علاوه بر استقبال خود، توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را نیز کسب کند، شما قادر هستید  ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل با لینک مستقیم و به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی از سرورهای پرسرعت فارسروید برای تبلت و یا گوشی اندرویدی تان نمایید و برای ساعت ها مشغول بازی شوید!

تغییرات نسخه ی v1.04 :

* ماموریت های بیشتر در : Boats Act
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

جعبه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی